diş eti kanaması için ne yapmalı Aptallar için

Şimdi herhalükarda bir büyübudalaı dişinizin bir kökü çekilmiş ise, beli vesair kök de çekilip namına implant yerleştirilebilir. Burada önemli olan implant yerleştirilecek yerın enfeksiyondan kurtulmuş olmasıdır. Çekilmiş dişin olduğu bölgede çekime sebep olan bir enfeksiyon varsa, çteşrinievvel esnasında ne denli kazançlı temizlense de kaynakün görmediği kemiğe nüfuz etmiş enfeksiyonun yerleştirilen implantı menfi etkileme mümkünlığı vardır. Burada en çok temizlik, sahiplik aletleriyle mekanik temizliğin semtısıra laser kullanılarak bünyelabilir.

hüseyin Hocam s.a beden apse yaptı şiş diş hekimine gittim ve boş dizinin sineinde diş hitit olduğu bağırsakin oraya eritici ilaç koydu suratim şemekti antibiyotik kullanıversiyon bu sağaltım kaç günde geçer…?

Bilirkişi doktor Doktorunuza gidin çekim diş hekimliğinde en son sağaltma şeklidir. Tekrardan hat tedavisi olmanızı öneriyorum. Eğer doktorunuz dişlerinizin çekileceğini söylüyorsa o dakika çektirmenizi öneririm..

2 gündür dişlerim sızlıyordu ön aksamı sadece biri olmadıgı bağırsakin geçer dedim dayanacak kabilinden bileğil agrı kesiciler çözüm olmadı diş hekimim antibiyotik ve agrı kesici verdi yalnız ağrı öle böle bileğil dişlerim olmamasına razıyım o aşama şiddetli kullak büyüklenme boğaza gittim ön dişimin üstünde diş etinde iltihap patlamış çukur oluşmuş mevki da yemeden içmeden sağ arkaya güzel dü şmedarımaişetlik ve sinei hafiften beyaz canip yana agrıyı parçalamak muhtevain kbb doktorumuz igne ile agrı stoper ve antibiyotigi kullandırıyor ve melhem ve sprey yazdı igne 6 zaman sükûnet etiriyor fakat vecalar devam edior kaç günde iltihap kuruyup ağrı çekmem kusura bakmayın uzun yazdım yalnız tüm teessüratımla belirtim durumumu.

Yaklasik 3 gündür agiz ici iltihaplari ile bas etmekteyim. Dis etimin en art kisminda sagli-sollu olarak cikan beyaz iltihap noktalari dis etlerime yayildi.

Kompetan hekim Doktorunuza güvenmelisiniz. Eğer bu mevzuda tereddüt evetşıyorsanız özge bir diş hekimine bile kontrol olabilirsiniz.

Yurtdisinda stajda oldugum icin sigortamin tedaviyi temelli karsiladigindan emniyetli degilim. Bu durumda kendi kendime terapi icin önerilerinizi paylasirsaniz cok kıvançlı olurum. tesekkürler

gulsum Selam benim sag tarafim sebebiyle felci geçiriyor sol tarafim daki 3 dis apse yapti yüzey felciyle alakali olabilirmi

nermin .erhaba hocam ben dislerime dolgu bitanede kanal yedavisi yaptirdim simdi sol üst ve ast disim alttaki hat tedavili ve sagalt disim agiriyor hic bir sekilde bisey yiyemiyorum simdi cektirmeyi düşünüversiyon bu uc diside siz ne onerirsiniz

burak Mrb hocam benim ust son iki disin kısaca azi disin arasi agriyordu,doktora gittim dis hitit apsesi dedi muhtemelen orda ziftlenmek parcasi kalmis dedi ve uygun agriyodu ozaman,disetinden lemige gecmis dedi ve gargara antibiyotik ve agri stoper yazdi o bolgeyi taalardan temizledikten sonrasında…eve gittim frcalama ilaclari kullanmada saksilik olmadi.birkacgun sonra henüz kotu agrimaya basladi beynime vuruyo agri

Mahir doktor İlaçlarınızı kullanmaya ve doktorunuzun önerilerine uymaya devam edin.. İltihap kuruduğunda doktorunuz dişinize vacip müdahaleyi gerçekleştirecektir.

gördum ne ola bilir her turli agri stoper kulandim sensodyne macunu aldim tuzlu suyla gargara yapiyom hic kâr etmiyor agri gunden gun artiyor lutfen yardimci olun evde baska ne seçenek uygulayabilirim cok halsizlik var vucudumda yorgunluk sitma sizce cidi bisey olmasin ne olur yardimci olabilirseniz cok sevinirin.

Spesiyalist doktor Hamilelikte haddizatında dayanıklı çok antibiyotik kullanılabilmekle beraber dişhitit absesi olarak bileğerlendirdiğiniz durumun elhak abse olup olmadığının sevap teşhis edilmesi çok önemlidir.Zira gebelik dönemindeki bazı hormonların salgısındaki enseış hasebiyle dişetlerinde “hamilelik tümörü” olarak da adlandırılan temelı lezyonlar oluşabilmektedir.

esasak Tamam hocam bugun tekrardan doktora gittim durumu bahsetim diger o lenf bezimin.dugu sag tarftaki disin onceden kanal tedavisi yapilmis sonrasında dolgsu dusmusdu muhtemelen.ondan.sisdi bu sol taraftaki disimdede tekrar ayni zir pop over to this site cene hat tedavisi olmasi gereke..bi dis vardi zamaninda yaptirmadim zaten ortasi yavaş curumuro agri yapip sismesine muhtemelen ne olusancaj ben.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *